2 Ocak 2012

GOSSİP GİRL MODASINA DEVAM..

“Biraz dedikodu yapalım!” İşte dizi tamda böyle başlıyor.Dönemimizin yeni gençlik dizisi Gossip Girl.Ben diziyi takip etmiyorum.Daha doğrusu gençlik dizileri beni artık sarmıyor.En son The O.C’yi izlemiştim.Gossip Girl’de onun tadın da bir dizi ki yapımcıları ve yönetmenlerde aynı.Bu dizi benim hayatıma kendi içerisindeki moda çizgisiyle girdi.

Son zamanlarda acaba bu modeller günlük hayatta giyilir mi,yada giyilse de insanların buna alışması çok uzun bir zamanı alır diye düşündüğüm tüm modelleri Gossip Girl,gençlerin hayatına sokmuş durumda.Kıyafet modelleri,kullanılan renkler ve farklı parçaları bir araya getirilerek yapılan kombinler beni çok etkiliyor.Ama her şeyden önemlisi Gossip Girl’le çok renklendir,kullanılan renkler çok etkileyici.

Kaynak:http://www.modatakip.net
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder